Testere 6

Testere 6
Korku Filmleri , Gerilim Filmleri
Testere Serinin 6. Bölümü ile Devam Ederken Yönetmenleri David Hackl ve Kevin Greutert`den Beklenmedik Açıklama Geldi. Testere Serisi 9.Bölümde Noktayı Koyucak Ve Devamı Gelmeyecekmiş. Sevenleri Hem Sevinir Hemde Üzülür Bu Duruma Nedeni Devamı Var Diye Sevinç Yaşarken 9.Bölümde Sonlanacak Diye Bir Üzüntü Yaşayabilirler. Merak Ediyorum Ben Şu Filmde KORKU Adına Birşey Göremedim Nedir Seyirciyi Etkileyen Konusuysa Bir Konuya bu Kadar Fazla ilgi Olmaz İçeriği ise Çok Güzel Diyebileceğim Birşey Yok. Psikolojik Anlamda Belki Biraz Etki Ediyordur Oda Çok Değil Sadece Buna Fobisi Olan Seyirciyedir O Etkide Bana 24 Saat Şu Filmi izletseler Korkacağım Yada Gerileceğim Bir Sahne Düşünmüyorum. Korkmak mı İstiyorsunuz Paranormal Diye Bir Film Çıktı Hatta Çok Yere Konu Oldu Vizyona Giren Ülkelerde Seyircileri Kamera ile Çekmişler O İnsanların Yüzündeki Dehşet İfadeleri Gerçekten Korku Filminin Birşeyler Verebildiğine Dair. Testere Kötüydü Demiyorum Ama Abartıcak Birşey Göremiyorum. Sinema Filmleri izlemek, Jennifer Anistonla Bir Gece Aynı Evi Paylaşmak Kadar Güzeldir.







 

No Response to "Testere 6"

Yorum Gönder

TÜM FİLMLER

FİLM İZLE İNDİR SİNEMA SEYRET

Film izLe


Get your own Chat Box! Go Large!

Supported by Doteasy.com -The Free Web Hosting Provider
Wordpress Theme by Graph Paper Press

Copyright 2010 by Work-a-holic Blogger Template.
Blogger Template by Blogspot Templates